# Kami adalah peneraju dalam Tuntutan Insurans Kenderaan Berat dan Kerja Pembaikan
Isnin - Jumaat 8:30 AM - 6:00 PM     Sabtu 8:30 AM - 1:00 PM
 
 
Bahasa: EN | BM |

Tentang Kami

Bengkel Ah Sang Motor telah ditubuhkan pada tahun 1974 dan telah dikorporatkan kepada Ah Sang Motor Workshop Sdn. Bhd. Ah Sang Motor berasal dari permulaan yang sederhana dan kini telah menjadi salah satu bengkel terbesar yang mengkhusus dalam tuntutan insurans perlanggaran kenderaan berat komersial dan rakan kongsi yang dipercayai untuk banyak syarikat pengangkutan terkemuka di Malaysia.

Kami terletak di Lot 20 Jalan U5/26 Mah Sing Integrated Industrial Park, Seksyen U5 Shah Alam. Di lokasi utama ini kami mempunyai lebih kurang 90,000 kaki persegi kawasan bangunan dengan 50 ruang servis kenderaan komersial, but cat ketuhar untuk trak dan peralatan pembaikan trak muka. Kami juga menyediakan perkhidmatan menunda 24 jam dengan saiz armada 5 unit trak tunda hidraulik tugas berat yang mampu mengangkat trak dari semua jenama/model yang melebihi 40 tan di pasaran dan perkhidmatan kren skylift.

Kami juga memberi jaminan bahawa kami mempunyai kemahiran dan alat yang diperlukan untuk memastikan kerja berkualiti ditolak. Disokong oleh mekanik berpengalaman dengan mutu kerja yang jujur dan boleh dipercayai serta kakitangan yang terlatih untuk membantu bertindak balas terhadap kecemasan. Sebagai sebuah perniagaan, kami berhasrat untuk mengembalikan kenderaan pelanggan kami ke jalan raya secepat mungkin.

NILAI TERAS

Peluang

Kami menyokong satu sama lain - pelanggan kami, rakan sekerja kami, komuniti, alam sekitar dan diri kami sendiri dalam membina kehidupan yang lebih baik.

Kecemerlangan

Dalam semua yang kami lakukan, kami telah mencapai standard tertinggi. Kami komited untuk pembelajaran dan penambahbaikan berterusan.

Hormat

Kami mengiktiraf maruah semua orang. Kami menawarkan orang lain dan diri kami kesabaran, kebaikan, keterbukaan dan pengampunan. Kami bertanggungjawab atas tindakan kami.

Keadilan

Kami membina dan mengekalkan ekuiti melalui kerja kami dan hubungan kami dengan pelanggan, pekerja, alam sekitar dan komuniti.

VISI

Untuk memberikan perkhidmatan yang luar biasa untuk setiap pelanggan dengan bertindak balas dengan cara yang akan memberikan kepuasan dan nilai.

MISI

Matlamat kami adalah untuk menyediakan suasana yang menggalakkan kerja berpasukan pekerja, integriti dan kecemerlangan untuk mencapai visi kami.